نارفیق

eshghe gomshode

عشق گمشده

رفاقتو تو حق من امشب تموم کردی رفیق

گرفتی از من دستای عشقمو نامرد نارفیق

دارم میبینم اون روزو نه اون تورو بخواد نه تو

نه راه برگشت واسه من راه جبران واسه تو

چه حالی داشتم حال اون روزامو داری تو الان

تو دست من بود دستای اون که تو دستته الان

یه روز به حرفم میرسی امروزو یادت بمونه

رفتنی میره میدونم محاله یارت بمونه

نارفیق بودی برام آهای رفیق بامرام

زخم کاریتم نذاشته بال پروازی برام

دلتم خنک بشه پُرِ دستم جای تیغ

ضربه ی آخرتم به هدف خورده دقیق



نظرات شما عزیزان:

حامد
ساعت14:19---7 مهر 1391
امشب واسه اولین بار دلم واسش تنگ شد . دوباره....پاسخ:....

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
نوشته شده در جمعه 7 مهر 1391برچسب:,ساعت 12:50 توسط ayeh|


آخرين مطالب
» پستچی
» خبر
» وقتی
» جدایی
» امشب
» گاهی
» یه وقتایی
» ادمی
» ماهایی که
» خداحافظ
» تنها عشقه زندگیم
» فاصله
» خدایا
» یادش
» خداحافظی
» دیوارها
» فریاد
» بخاطره تو
» ببخش
» تنهایی
» دستای تو
» دل
» هیچ کس
» بعضی وقتا
» ان لحظه
» ......
» دلتنگی
» روزه سکوت
» نارفیق
» عشق تو
» رویای باتوبودن
» a
» زندگی
» تنهایی
Design By : ghaleb-fa